» » » Видно чи нібіру?

Видно чи нібіру?

Видно чи Нібіру?

У 2009-2010 роках весь Інтернет ряснів публікаціями про Нібіру - дванадцятої планеті Сонячної системи. Як стверджують багато джерел, її відкрили в 1983 році американські вчені Томас Фландернс і Річард Харрінгтон завдяки потужним телескопам. Саме тоді було заявлено, що ця планета більше Землі в 4 рази і що відстань настільки велике, що її дуже погано видно. Наскільки вірно це твердження і чи видно Нібіру зараз?

Нібіру - міф чи реальність

Офіційно Нібіру вважається міфічної планетою Сонячної системи, так як поки не з`явилося жодного знімка і дослідження, що підтверджує її існування. Дійсно, всі відсилання до цієї планети носять міфологічний характер. Зокрема це підтверджують шумерські документи, за якими нам відомо, що з інтервалом в 3600 років Нібіру пролітає поблизу Землі, впливаючи на нашу планету. Інші джерела (майя, стародавні єгиптяни) навіть описують цивілізацію, яка живе на цій планеті і відвідує нашу Землю раз в 3600 років з метою передачі інформації.

Науковий інтерес до можливо існуючої планеті виник тоді, коли вчені відкрили кілька небесних тіл на межі Сонячної системи. Саме тоді вчені висунули гіпотезу про те, що за останній 11 планетою існує ще одна, до сих пір невидима для людського ока. У 2009 році астроном Майкл Браун опублікував дослідження про якусь планеті, в якому описав можливі діаметри планети (3500 км), її тимчасову назву (2003 UB313) і місце розташування (останні кілька років за Сонцем). Треба зауважити, що цей астроном зробив сенсаційне для того часу заяву: якщо в 2012 році до нас наблизиться планета подібна Нібіру, то вже в 2010 році видно її буде вже неозброєним оком!

На жаль, всі версії того, що планету буде видно в 2010, 2011 і 2012 роках, на даний момент офіційно так і не підтвердилися. Всі фотографії і відеоматеріали, опубліковані в Інтернеті, вважаються підробкою, оскільки просто відображають райони поблизу Сонця і його відблиски. Таким чином, буде видно чи планета Нібіру, нікому не відомо.